Pentru produsele achiziționate de la Dina Electronics S.R.L. care beneficiază de garanție conform unui certificat de garanție sau legal, daca apar probleme in termenul de garanție, va rugam sa procedați după cum urmează:
- Trimiteți pe adresa office@dinaelectronics.ro* un email cu subiectul ”Cerere garanție”, în care să se specifice următoarele:
- Numele si prenumele (pentru persoane fizice) sau denumirea (pentru persoane juridice);
- telefon;
- adresa de e-mail;
- numărul de factura;
- produsul/produsele care fac obiectul cererii.
- starea produsului/produselor la momentul cererii, o scurta descriere a situației/defectului;
- daca este posibil, imagini si filmări elocvente cazul reclamat. Puteți folosi si alte canale de comunicare daca va este mai ușor;
- o copie electronica/poza/scanare a certificatului de garanție, daca acesta exista;
- Așteptați confirmarea solicitării si aprobarea returului;
- Ambalați produsul/produsele corespunzător pentru protecție astfel încât să nu se deterioreze pe parcursul traseului. Accesoriile necesare pentru funcționarea produsului vor trebui incluse in pachet. Puneți in colet certificatul de garanție in original, daca exista;
- Comunicați-ne numărul coletelor, greutatea si dimensiunea acestora;
- Împreună cu dvs. vom decide cum va decurge returul produselor:
- întocmim noi nota de transport si apoi:
- curierul ridica coletul de la adresa, nu trebuie sa tipăriți sau sa plătiți nimic la curier;
- va trimitem prin e-mail/WAP nota de transport, dvs. o tipăriți si o lipiți pe colet, duceți coletul la orice EasyBox Sameday, scanați codul QR si introduceți coletul in locker-ul care se deschide, închideți ușa si apăsați „Finalizare” pe ecran;
- întocmim noi nota de transport si apoi:
- aduceți dvs. produsul/produsele in magazinul nostru;
- organizați expedierea cu un curier la alegerea dvs. In acest caz taxele de transport vor fi in sarcina dvs. Nu folosiți servicii poștale fără livrare la destinatar, nu solicitați plata ramburs – nu vom ridica colete din alte locații. Adresa de livrare este cea din pagina de contact a website-ului;
- După ce recepționăm produsul/produsele, evaluam starea acestuia/acestora si întocmim nota de constatare. In funcție de situație, precedăm după cum urmează:
- Produsul face obiectul garanției:
- după caz, depanam local sau înlocuim produsului sau calculam valoarea de rambursat;
- expediem produsul către firma care este abilitata sa efectueze operațiuni de garanție. Acest pas poate fi efectuat încă de la pct.5;
- Produsul nu mai face obiectul garanției:
- Va comunicam acest lucru si motivul pentru care nu beneficiați de garanție. In cazul in care este cazul, prezentam dovezile necesare;
- Convenim împreuna cu dvs. care este metoda optima pentru a proceda in acest caz:
- Depanare contra cost;
- Returnare fără intervenție;
- Reciclarea produsului conform legii;
- Va comunicam costurile ocazionate, daca exista si convenim modalitatea de plata; Întocmim factura si procedam la expedierea, daca este cazul, a produsului;
- Pentru cazul in care este necesara restituirea unei sume, va comunicam valoarea ce urmează a fi restituita după calcularea eventualelor costuri care ar trebui calculate de client. Vom emite factura de retur si apoi vom transfera către contul dvs. bancar suma calculata.
- Contul bancar va fi comunicat in format IBAN, va trebui sa fie însoțit de numele posesorului, va trebui sa fie in RON si sa fie deschis la o banca din Romania.
- Produsul face obiectul garanției:
Termenul de răspuns, după primirea cererii de garanție, este de 5 zile lucrătoare.
Termenul de soluționare, după convenirea modalității a cererii, este de 30 zile, dar nu mai mult de 1/12 din perioada de garanție.
* Pentru situațiile in care nu ne puteți contacta prin e-mail, va rugam sa folosiți WAP la numărul din pagina de contact